ESL/ELE seasoned English/Spanish teacher (very patient)

La información en español se encuentra más abajo

English:

Hello, my name is Maria and I’m from Colombia. I have over 10 years teaching experience, specifically English and Spanish. I’ve taught students online and in classrooms all around the world and have a 160hour TEFL certificate.

I love music and playing a few different instruments. I also love animals and have 2 pet cats (Nutella and Ramses). I can talk and help you talk about any topic you deem interesting.

I’m very patient and willing to help the student in any aspect needed. Having worked with students from very different backgrounds and profiles has helped me become very flexible to various teaching styles. I can tailor my class to your needs, if you need to work on your conversational skills, sounding more native-like, reviewing grammar rules, etc…

My lessons will help you feel more confident with the language whether it is English or Spanish.

Conversational Spanish
As a native speaker and current resident of my home country, this is something I keep in constant practice.

Spanish for beginners
From my teaching experience I know how to introduce Spanish for beginners and avoid having them feel overwhelmed with the language.

Intensive Spanish
I have worked in 8-10 hour daily immersions in the language for people with an urgent need to practice or to learn the language.

Latin American Spanish
I’m Colombian and I have traveled to different parts of Latin America for which I have a lot of knowledge in different ways of expression from neighboring and non-neighboring countries.

Price per hour: $15USD/hour
Method of payment: PayPal

Español:
Hola, mi nombre es María y soy de Colombia. Tengo más de 10 años de experiencia enseñando Inglés y Español. Le he dictado clases a estudiantes virtualmente y presencialmente de todas partes del mundo. Cuento con certificado TEFL de 160 horas para la enseñanza del inglés.

Amo la música y toco varios instrumentos. También amo los animales y tengo dos gatos (Nutella y Ramsés) Puedo hablar y ayudarte hablar de cualquier tema que se te haga interesante.

Soy muy paciente y estoy dispuesta a ayudar al estudiante en cualquier aspecto necesario. Habiendo trabajado con estudiantes de antecedentes y perfiles variados me ha permitido ser muy flexible a diferentes acercamientos y estilos de enseñanza. Puedo ajustar y personalizar mis clases a tus necesidades ya sea para mejorar en conversación, sonar mas como nativo, repasar reglas gramaticales, etc…

Mis lecciones te ayudaran a sentirte más confiado con el idioma ya sea inglés o español.

Precio: $15USD/hora
Método de pago: PayPal

Español Conversacional
Como hablante nativa y residente actual de mi país natal es algo que mantengo en continua práctica.

Español para principiantes
Desde mi experiencia como profesora, sé como introducir el Español a principiantes y evitar que se sientan abrumados con el idioma.

Español Intensivo
He trabajado en inmersiones de 8-10 horas diarias para personas con una urgente necesidad de practicar o adquirir el idioma.

Español Latinoamericano
Soy Colombiana y he viajado a diferentes partes de Latinoamérica por lo que tengo alto conocimiento en diferentes formas de expresión de otros países vecinos y no vecinos.